Campushallen erbjuder ett antal kurser av varierande slag.
Här ser du vad som är på gång just nu:

KOM I GÅNG OCH KOM I FORM MED ANDRA NYBLIVNA MAMMOR
Det är viktigt att du tränar rätt efter graviditeten.
I det här programmet fokuserar vi på att träna hela kroppen, stärka upp musklerna, öva upp rörligheten samt träna konditionen.
Du tar det i din egen takt och vi anpassar övningarna så att alla nyblivna mammor ska kunna vara med på passen.

Träningens fokus är på dig som är mamma och du är välkommen att delta på klasserna när som helst efter din efterkontroll.

 

BOKA

Starta helgen på bästa sätt!
Nu har du chansen att anmäla dig till veckans roligaste pass när vår PT Clay rundar av arbetsveckan på bästa sätt dom kommande 5 fredagarna.

Har du inte den rätta fredagsfeelingen innan så kommer den garanterat att infinna sig under detta pass.

Funktionell helkroppsträning i vår rigg när den är som allra bäst. Upplägget på passen passar alla oavsett ålder, bakgrund eller träningserfarenhet. Det utlovas svett, skratt och massor energi att ta med in i helgen.

Clay är 110% redo! Är du?

 

Häng med på bootcampen med löpning som fokus. Här jobbar du både med tekniken i ditt löpsteg, men också med att bygga upp en stark kropp för skadefri och effektiv löpning. Efter flera års erfarenhet med löpgrupper är PT Josefin expert på att hålla ihop en grupp med deltagare på olika nivå, där alla känner sig välkomna och utmanas på sin nivå!

 

Weight Trainer är ett personligt anpassat viktminskningsprogram under 3 månader där du tränar tillsammans med, och blir coachad av en personlig tränare; en träningspartner vars enda uppgift är att motivera dig till att uppnå resultaten du vill ha. Weight Trainers fyra delar - Tänk, Njut, Ät, Träna - utgör ramen för strategin du och din PT lägger upp. Det är just de fyra delarna tillsammans med din PT som gör Weight Trainer unikt.  - Resultatet är ledordet!
Din PT lägger upp din träning så att den passar dina förutsättningar, och inspirerar dig att göra mer än vad du själv tror. Att träna med en PT liknar ingen träning du någonsin gjort på egen hand. Du väljer om du vill träna individuellt eller i små grupper s.k. Small Groups om 6 personer. 
Weight Trainer har tre olika kostupplägg att välja mellan, beroende på hur du snabbt du vill nå resultat och vad som fungerar bäst för dig i vardagen. Din PT hjälper dig att lägga upp din kostplan för bästa resultat.

 

Vi vill att du ska få en så bra start som möjligt. Just nu har vi ett riktigt bra koncept där vi hjälper dig att komma igång med träningen under 8 veckor tillsammans med en mindre grupp människor som också vill komma igång.

Att börja träna kan kännas som att bestiga ett berg. Du vill, men det kanske både känns svårt och jobbigt. Men precis som bergbestigaren så behöver du ta ett första steg för att börja din resa.
Passen hålls en gång i veckan av vår duktiga personliga tränare Josefin. Josefin är en väldigt öppensinnad och erfaren PT som kommer att se till att ni i gruppen får den perfekta starten på träningen som ni behöver.

BOKA