OUTDOOR UTEPASS

Träning ute i alla väder.

Outdoor Tabata 30

Högintensivt pass som utmanar din styrka coh kondition. Kort och effektivt. Vi jobbar i intervaller 20/10. Passet är 30 minuter.

Outdoor BootyLegs & StrongArms 45

Styrkeövningar för ben och överkropp med hjälp av egen kroppsvikt och olika gummiband. Vi jobbar i takt till musik. Passet är 45 minuter.

Outdoor Underground Bodyweight 45

Egenkroppsövningar i olika intervaller. Passet är 45 minuter.

TYP AV TRÄNING


Kondition

Styrka

Koordination

Rörlighet

Outdoor pass genomförs utomhus oavsett väder. Ta med kläder efter väder. Ta gärna med handskar.

Välkommen!

Hur funkar "Typ av träning"?

Kondition

Styrka

Koordination

Rörlighet

Staplarna ger en ungefärlig procentuell fördelning av kondition, styrka, rörlighet, koordination på respektive pass.

T.ex. Bodypump är mestadels styrketräning. Du som deltagare bestämmer över hur mycket vikter du lastar på vilket i sin tur avgör hur effektivt/tungt det blir just för dig styrkemässigt. Fördelningen procentuellt mellan olika kategorier förblir dock detsamma oavsett hur mycket vikter du har på stången.

Vi hoppas att staplarna ska hjälpa dig att välja om du vill träna mer kluriga koreografier (koordination), få bättre flås (kondition), bli starkare och stabilare (styrka) alternativt smidigare eller mer balanserad/harmonisk (rörlighet). De kan även även vara till hjälp om du vill hitta bra balans mellan olika kategorier.

TRÄNA MER, MÅ BÄTTRE!


Hos oss har du alltid tillgång till ett brett och varierat träningsutbud!